Saturday, October 1, 2011

lelaki ke perempuan???

aku x paham knp org ssh sgt nak bezakan anak aku tu lelaki ke perempuan ke..
adoi la...bkn aku pakai kan die baju bdk pompuan pun...
asal tgk anak aku je mst tgk dgn muke confuse...xkan la aku nak pakai kan die mcm
bdk laki kot klu die tu pompuan..siap nk nasihat kan aku plk jgn ajar pakai kn mcm lelaki dr kecik ni nnt dh bsr jd tomboy...akak oi..anak saye mmg lelaki sejati la...bak kate dia "adik ade totai la"..hahaha...


anak aku pun dah bosan asik nk kena jwb soalan yg same je..klu die dgr org tanye jantina die dr jauh pn die dh jerit LELAKI LAAA....nsb baik la die x confuse dgn identiti die sendiri sbb slalu sgt org ckp die pompuan...

dialog yg biase aku dgr dr org2 yg nk srh anak2 diorg main dgn anak aku klu kt tempat2 awam, pegila ajak 'kakak' tu main...g la main dgn 'kakak' tu...
aku hanye mampu tersenyum je la dr jauh...mls nak cakap dah..





aku sayang nak potong rambut bdk tu pendek2...blm sekolah lagi pun...
rambut die lurus sbb tu org igt dia pempuan kot..tp agak2 la..anak aku pakai jeans+kemeja+kasut pun tetap nak tanye laki ke pempuan..
sbb tu la skang ni aku suruh die pakai topi..tu pun adeeee jgk yg tanye lagi..

ni je rambut die yg paling panjang penah aku biarkan...


hi..i'm a boy..


imej baru...


aku mmg nk pendekkan trs je rambut die tp papa die yg x kasi..mak aku asik bising je srh potong rambut die sbb kwn2 mak aku asik ingat cucu die tu pempuan..heheh..
org tua lg la x tau nk bezakan...biarla..janji anak aku x lembut mcm pempuan sudah..

No comments:

Post a Comment