Thursday, January 5, 2012

sekolah bermula..



anak teruna saye dah skolah..
2 hari dah die pegi sekolah alhamdulillah xde ape2 masalh..
dia pun nampak happy je pegi skolah..
aku pn 2 hari la jgk amik cuti sbb nak tgk die kt skolah..hehe..


hari pertama aku tunggu kat skolah sampai la time blk..
saje nk tgk gelagat die kt skolah mcmn..
rupe2 nye die malu aku intai2 die dlm kelas tu..
die tanye knp aku intai2 die..malu la die kat bdk2 lain..
haha..x sangka plk die blh malu..
sorry la dik..mama nak tgk adik ok ke x je..
tp serius aku xleh tahan sebak bile tgk anak aku kt skolah..
aku pn xtau knp..mgkn perasaan tu bercampur baur..
risau ade..bangga ada..mcm2 lg la..
anak baru 1st time msk skolah la katakan..huhu..

tp aku yakin faheem mmg pandai bwk n jaga diri die..
smoga anak mama dpt blaja dgn baik dan berjaya nanti ok..
sayang anak mama sgt2..mmuuuahhh...





No comments:

Post a Comment