Thursday, December 8, 2011

Tidak Bertajuk

baru aku perasan entry port dickson aku tu xde tajuk...
aku bab2 bagi tajuk ni mmg failed lah...
konon2 last2 nanti baru nak taip tajuk..sudahnye hampeh..
terus je publish x letak tajuk..
bile banyak2 kali sebut tajuk ni rasa mcm pelik pulak perkataan tajuk tu..




tadi ade sesi fotografi...hahaha..gambar diambil menggunakan henfon sahaja...fotografi la sgt...
gambar ni nak antar ke HQ..ape diorang nak buat dgn gmbr ni pun xtau la..
sungguh gemok aku di situ..bencila...

padahal tiap2 tahun ade je OP dtg ofis amik gambar utk majalah kompeni ni..guna je la gambar tu..
cantikla ckit guna kamera mahal siap dgn benda yg mcm payung yg guna utk teknik pencahayaan tu apebenda ntah nama dia..ni tak pasal2 aunty cleaner plk yg kena tlg amik kan gambar...
senget benget jadinye..dah aku sorg je yg nampak gelap padahal mmg gelap nak banyak bunyi plk..haha..

aku ingat nak blur kan nama kompeni tu..tp bkn ade org nak heran pn aku keje kat mn..jadi x perlu la poyo kot..lainla kalau blogger femes ke..kui3...

No comments:

Post a Comment