Wednesday, December 7, 2011

weekend lps pegi port dickson..thanx to my friend liza yg jemput ke majlis wedding adik die..
so sempatla kami pergi sambil bercuti..kakak2 aku pn abis aku ajak skali pegi sana..tp k.ngah n ateh je la yg dpt pegi..mak n bah x dpt ikut sbb adk bongsu aku tgh exam spm..kesian diorg x dpt ikut..xpe lain kali kite pegi lg okeh...tp siapla nnt mak aku ckp adik abis exam je die nak balas dendam nak pegi bejalan je..aku dh risau ni..klu mak aku nk bejalan mst nak bwk faheem..xpe..nnt kite pk kan mcmn..

kitorang stay kat Tiara Beach Resort..majlis pn kt ctu jgk..nsb baik last2 minute dpt jgk blk utk kakak2 aku kt ctu sbb aku x book pn blk utk diorg dgn liza sbb diorg pn last minute br ckp nk pegi..last minute jgk diorg dijemput utk ke majlis tu..thanx again liza..


pengantin - Dr Norhayati n Kapten ape ntah aku x ingat nama dia..

gambar gelap sbb amik dr jauh je..segan nak bgn pegi amik dekat2..kamera plk kamera murah je..hehe

ini pengantin lama..haha..

lauk yg dihidangkan..sempat snap dulu tu sbb tunggu diorang letakkan nasik dlm pinggan lambat..meja plk blkg skali..tepakse redha je la tgk lauk dulu..rasa dia ok la..blh tahan..
muka budak yg keletihan dan bosan menunggu...

 akhirnye tertido..penat sgt la tu sakan main air dah petang tu..





 besoknye sblm check-out sambung lg aktiviti bermain air..diorang je la..aku dah mls nak membasahkan diri dah..



aku ingat kan lps cekout diorang trs nk blk..rupe2 nye nak sambung g main pantai la plk..naik bilik masing2 bwk trn brg2 msk kete trs kuar dari ctu..x salin baju pn masing2..aku anak beranak je yg besiap lawa2 siap mandi smue...mmg x reti penat btl diorang ni..

carik pantai yg x brp nak ramai org..byk tempat jgk la berenti..akhirnye sampaila kat pantai blue lagoon kot nama dia..aku yg mls nk mandi dah ni pun terjebak la jgk akhirnye sbb diorg nak main kayak la banana boat la..xkan aku nak ddk tgk je kot..dahla x penah main benda2 tu smua..mestila nak merasa jgk kn..
 uncle dgn anak2 buahnye...aku mcm suke je tgk gambar ni la..


 kakak2 ku...diorg ni la yg telebih excited dr bdk2 sbnrnye...


the two of us..memadu kasih..anak tinggal nun d tepi pantai..heheheh...

acara kemuncak..fobia dah nak naik benda ni sbb dia terbalikkan bot pisang kami..aku dah la x pandai berenang..walaupun pakai life jacket tp rasa mcm lama je tenggelam dlm air tu..


elok je naik nak berkemas hujan pun turun dgn lebatnye...

itula sahaja aktiviti2 kami di port dickson..hahaha..

*gile dah lame entry ni duk dlm draft akhirnye tamat jgk riwayatnye...cerita pun dah basi...lantakla basi pun..aku je pun yg bace..haha*

No comments:

Post a Comment